MIT NYÚJT A KLÉTUS INTEGRÁLT SZÁMVITELI RENDSZERE
A Klétus szoft integrált rendszerével komplex vállalatirányítás valósítható meg.
A rendszer gyors adatfeldolgozást tesz lehetővé. Az automatikus feldolgozásoknak köszönhetően akár naponta aktuális mérleg készíthető. A napi teljes adatfeldolgozás gyors döntési lehetőséget biztosít, lehetővé téve a vezetésnek a stratégiai döntések korrekt meghozatalát.
Használatával a mindenkori aktuális készlet precízen követhető. Segítséget nyújt a logisztikai munkát, a kontrolling munkát végzőknek. Korrekt módon számítható a pénzügyi likvidáció. A pénzügyi tervezés és elemzés, a költséggazdálkodás, integráció, a management reporting mind gyorsan és zökkenőmentesen megvalósítható.
Szigorúan ellenőrizhető bármelyik munkaterületén folyó munka, jól tervezhető a kiáramló és befolyó pénz mennyisége. Növekszik a költséggazdálkodás hatékonysága.
A mai világban fontos, olyan rendszerrel megvalósítani a számviteli munka menetét, amely rugalmasan tudja követni a változó igényeket. A meglévő rendszerek rugalmasan fejleszthetők, és alkalmasak arra, hogy adott felhasználói igénynek megfelelően módosíthatóak és bővíthetőek legyenek.
Az egyes rendszerek (modulok) önállóan is működőképesek, de tetszőleges csomagot összeállíthatunk össze. A modulok egymással közvetlen (on-line) kapcsolatot tartanak. A rendszerek alkalmasak más rendszerek adatainak fogadására.
A rendszerek úgy kerültek kialakításra, hogy minden adat egyszer kerül feldolgozásra.
Minden egyes modulra jellemző
- Lokális gépen, hálózaton (többfelhasználós) üzemeltethető
- Több céges verzió
- Integráltan kapcsolódnak a többi modulhoz
- Moduláris felépítésűek
- Paraméterei révén rugalmasan alakíthatók a helyi igényeknek
- Kis- közép- és nagyvállatoknak is javasolt
- Átláthatóság, könnyű üzemeltetés
Cégünk igény szerint vállalja a jogszabály-változtatások követését, telefonos szaktanácsadást, rendszerfelügyeletet, rendszeres konzultációt, betanítást. Vállalunk egyedi modulok fejlesztését, a modulok egyéni igény szerinti átalakítását.
Komplett integrált rendszer bevezetése esetén a rendszert ráhangoljuk a vállalati folyamatokra.
A felhasználásra kínált Klétus szoftverek rendszerenkénti ismertetője lásd a Termékek menüt.
Minden felhasználó alakíthatja az adatbeviteli, megjelenítési ablakokat, a rajta megjelenő információkat, grid oszlopokat. Így a saját igényeik, és monitoruk maximális kihasználhatósága szerint állíthatja be a rendszert.
Felhasználói csoportokhoz rendelhető az adatelérési jogot. Az adatelérési jog táblánként, adatbeviteli képernyőnként állítható. Adatelérési jogok: felvitel, törlés, javítás, olvasás. Segítségével adatok módosíthatóságát, illetve láthatóságát is lehet állítani.
A rendszerben tárolt riportokat a felhasználó igényeinek megfelelően alakíthatja, formálhatja. Oszlopok eltüntetésével, felfedésével, átrendezésével, összegfokozatok, bemenő paraméterek állításával variálhatja a kimenő adatokat. A beállításokat sablonokban tárolhatja, amelyekre későbbiekben hivatkozhat.
Felhasználói csoportonként lehetőség van a beépített menü pontonkénti engedélyezésére tiltására, új funkciók beépítésére (pl.: létrehozott riportok, sql lekérdezések), illetve teljesen új egyedi menü létrehozására.
A rendszerben megjelenő adatok, lekérdezések exportálhatók Word,Excel,Rtf,Text,Html,Dbf,Paradox formátumban.
A rendszerben levő nyomtatványokat paraméterezhetjük, lógóval elláthatjuk. Újra tervezhetjük beépített nyomtatványszerkesztővel. A nyomtatvány szerkesztő segítségével új nyomtatvány formátumokat is illeszthetünk a rendszerbe.
A rendszer az internetre felrakott újabb verziókat letölti és telepíti.
Az MSSQL adatbázis megosztható, és távoli pontok VPN segítségével elérhetővé válik. Így lehetőség nyílik, hogy telephelyeket is bekapcsolhassunk a rendszerbe. A kapcsolat on-line, a sebességet a VPN sebessége határozza meg. A telephely közvetlenül az adatbázisba kapcsolódik, így a mindenkori aktuális adatot láthatja. Lehetőség van a telephelyen másodlagos SQL szerver telepítésére, ahol a törzsadatok szinkronizáltan kerülnek tárolásra, így az adatforgalom gyorsítható.
A teljesen integrált adatbázisban, az adat kapcsolatokat kihasználva a felhasználói rendszer könnyedén megjeleníti az adat mögött húzódó információkat az adatra kattintva. Így nem kell másik alkalmazásba lépve, másik formon, vagy listában lekérni a kapcsolt információkat.
Bizonylatok felvitelénél lehetőség van az eredeti, és hozzá kapcsolódó bizonylat szkennelésére, és tárolására. Így az alapbizonylat előkeresése nélkül is van lehetőségünk a későbbi ellenőrzés esetén a bizonylatra rápillanthat.
A törzsadatokhoz, bizonylatokhoz, bizonylat minden egyes tételeihez megjegyzéseket, file-okat (pl.: kép, doc), elvégzendő feladatokat fűzhetünk hozzá. Így lehetőség van dokumentálni pl a módosításoknak okait. Hozzáfűzhetünk egyéb megjegyzéseket, amelyek a gazdasági művelet során előfordult, vagy további elvégzendő feladatokat. Rendelhetünk a megjegyzéshez időzítést, amely egy riasztást vált ki a megadott időben, illetve, címezhetjük, hogy a megjegyzés kinek jelenjen meg. Így egy adott problémának a megoldási menetét is tárolhatjuk. A megadott adatok szoros kapcsolatot tartanak a CRM és TSM rendszerekkel.
Beépített körlevél szerkesztő segítségével olyan leveleket készíthetünk, amelyeknek a tartalmi adatait a rendszerből veszi ki a rendszer. Így a beépített levelezéseket (egyenlegközlők, felszólítók…), módosítani tudjuk, újakat tudunk létrehozni, amelyek automatikusan beépülnek a rendszerbe.
A rendszerben egy egységes partnertörzs kerül kialakításra, mely összefogja a teljes ügyvitel partnerállományát. Kapcsolódva a CRM rendszerhez egy partnerközpontú ügyintézés alakítható ki, mely segíti a minél jobb partnerkapcsolat kialakítását. A partnerekhez minden a partnerrel kapcsolatos információ tárolásra kerülhet, cím adatok, bankszámlák, elérések, telephelyek, kapcsolattartó személyek, azok elérései, személyes adatai stb…
A rendszerben az adatok, információkérések grid-ben kerülnek megjelenítésre. A grideket saját igény szerint lehet alakítani, (oszlopok, sorrend). A gridekben kereshetünk keresési funkcióval, szűrési paramétereket állíthatunk be. A gridekhez kapcsolódnak allekérdezések, amelyek segítenek minden egyes adat forrásának megtekintésére.
Az teljes rendszer – ideértve az éveket -, egy adatbázisban kerül tárolásra. Ebből kifolyólag lehetőség van több éves adatok egyidejű elérésére, elemzésére.
A CRM vagy TMS modul használata esetén üzenetet küldhetünk más felhasználónak, csatolva a hozzátartozó dokumentumokat, adatokat. A rendszer beépül a rendszerbe service funkcióként, így az üzenetfogadás akkor is aktív, ha nem vagyunk belépve a rendszerbe.
Segítségével a rendszer más nyelven is megjeleníthető. Erre akkor lehet szükség, ha magyarul nem tudó felhasználó szeretné a rendszert használni.
Segítségével a rendszer adatai más nyelven is lekérdezhetők. Erre akkor van szükség, ha magyarul nem tudó embernek szeretnénk adatot szolgáltatni. Ilyenkor az adatokat (törzsek, forgalmak szöveges adatai) a beállított nyelven is fel kell vinni. A riportok a felhasználónál beállított nyelven fognak megjelenni.
Beállításával nem csak tábla szintű, hanem rekordszintű jogosultság állítási lehetőség van. A törzsadatok kódjaihoz hozzárendelhetünk felhasználói csoport jogosultságokat: felvitel, törlés, javítás, olvasás. Segítségével adatok módosíthatóságát, illetve láthatóságát is állíthatjuk. Ilyenkor csak azokat a rekordok karbantartását végezheti a felhasználó, amelyet engedtünk neki. Amennyiben az olvasási paramétert állítjuk, akkor korlátozhatjuk az adatlekérést. Pl: előre meghatározott szervezet adatait láthatja a felhasználó.
Minden nyomtatványhoz előre paraméterezett, illetve egyedi megjegyzést fűzhetünk, amelyet kinyomtat a program.
Adatfeltöltés excel táblázatból.
A főkönyvi program nyilvántartja a vállalkozás összes tranzakcióját. A főkönyvi modulba gyűlnek össze a különböző analitikus modulokban (pl. Pénzügy) rögzített tételek főkönyvi feladásai, ezzel teljes képet adva a cég főkönyvi helyzetéről.
- Szintetikus könyvelés
- Kontírozási utasítás kialakításának lehetősége
- Egyszerűsíti a könyvelést – a sablon alapján automatikusan könyveli a tételt
- Egyszerűsíti a több tételes könyveléseket pl.: telefon számla megbontása automatikus
- Főkönyvi adatok nyilvántartása tetszőleges számlabontásban
- Elsődleges 6,7-es, másodlagos 5- könyvelés
- Elsődleges 5-ös, másodlagos 6,7-es könyvelés
- Számlarend könnyed módosítása, akár év közben is
- Költséggyűjtési lehetőség
- Munkaszám
- Szervezet
- Eseménykód
- Költséghely, költségviselő
- Utókalkuláció
- Folyamatos könyvelési lehetőség, egyszerre több hónapban
- Főkönyvszámla, szervezet, munkaszám, eseménykód, csoportosítási lehetőség
- Időszaki elkülönítési lehetőség
- Áfa időszak elkülönítési lehetőség
- Időszak zárolási lehetőség, globálisan vagy felhasználóhoz kötve
- Bizonylattípus tetszőleges – több karakteres – kialakítás
- Két évben párhuzamosan lehet könyvelni
- Ellenőrzött hozzáférés biztosítása a felhasználóra paraméterezetten
- Ellenőrzött könyvelés
- Naprakész ÁFA analitika, (vám áfa, gyakorított áfa, áfa megosztás, közösségi áfa, fordított áfa …)
- Naplók, főkönyvi kartonok, főkönyvi kivonat
- Deviza- és valutakészletek nyilvántartása
- Árfolyamok nyilvántartása
- Árfolyam differencia kezelés, automatikus könyvelés
- Kerekítési különbözet automatikus könyvelés
- Mérleg és eredmény-kimutatás készítése, kötelező adatszolgáltatások
- Év végi átvezetések, zárás és következő évi nyitás, utólagos nyitási lehetőség.
- Áfa feladás ABEVjava programnak
- Audit XML export
A pénzügyi rendszer naprakész információkat nyújt a vállalkozás pénzügyi helyzetéről.
A program nyilvántartja a cég követeléseit és kötelezettségeit, mely szállítóknak milyen tételekkel tartozik a cég, illetve az egyes vevőktől milyen összegű befizetések várhatók. A bankszámlák, és a pénztárak naprakész tételes nyilvántartása gondoskodik az aktuális pénzeszköz állomány vezetéséről.
A pénzügyi rendszer a követelések és kötelezettségek, illetve a banki és pénztári tranzakciók nyilvántartásának összevezetésével (összepontozás) tételesen megmutatja, hogy az egyes nyilvántartott tételeink mikor váltak pénzügyileg teljesítetté, és a teljesítés milyen bizonylatokon történt.
- Banki tételek naprakész vezetése, aktuális banki egyenlegek
- Pénztári tételek naprakész vezetése, aktuális pénztári egyenlegek
- Vevők és szállítók (partnerek) nyilvántartása
- Partner adatok nyilvántartása
- Partnerek kimenő, bejövő számláinak analitikus nyilvántartása
- Folyószámla nyilvántartás forintban, devizában
- Devizakezelés
- Tetszőleges devizanem
- Árfolyamok nyilvántartása
- Árfolyam differencia kezelés, automatikus könyvelés
- Keresztárfolyam kezelés
- Folyamatos könyvelési lehetőség, egyszerre több hónapban
- Két évben párhuzamosan lehet könyvelni
- Két év között a folyószámla kapcsolatot a rendszer kezeli
- Vevők, szállítók kompenzálása
- Készlet eladás, vásárlás likvidálás
- Kontírozási utasítás kialakításának lehetősége
- Egyszerűsíti a könyvelést – a sablon alapján automatikusan könyveli a tételt
- Egyszerűsíti a több tételes könyveléseket pl.: telefon számla megbontása automatikus
- Integrálva a készlet analitikával
- Anyag, áru, termék eladás, vásárlás automatikus könyvelési lehetősége a számla felvitelkor
- Számla automatikus könyvelési lehetősége a készlet vásárlás alapján
- Számlarögzítés közbeni likvidálási lehetőség
- Pénztáradó
- Partnerforgalmi statisztikák
- Kintlévőségek, tartozások kimutatása (Vevői, szállítói folyószámla)
- Késedelmi kamatterhelési lehetőség
- Számlatörténet kimutatás
- Információ eladásokról, vásárlásokról számlánként, termékenként, ügyfelenként
- Rendezetlen, lejárt rendezetlen számlák kimutatása
- Rendezetlen számlák várható teljesítésének kimutatása
- Áfa időszak elkülönítési lehetőség
- Időszak zárolási lehetőség, globálisan vagy felhasználóhoz kötve
- Bizonylattípus tetszőleges – több karakteres – kialakítás
- Ellenőrzött hozzáférés biztosítása a felhasználóra paraméterezetten
- Ellenőrzött könyvelés
- Naprakész ÁFA analitika, (vám áfa, gyakorított áfa, áfa megosztás, közösségi áfa, fordított áfa …)
- Kerekítési különbözet automatikus könyvelés
- Áfa feladás ABEVjava programnak
- Áfa listák
- Egyenlegközlők (Magyar, Német, Angol) – tetszőleges bővítési lehetőséggel
- Felszólítók (Magyar, Német, Angol) – tetszőleges bővítési lehetőséggel
- Áfa zárás
- Számlák szétkönyvelési lehetősége (áfa sértetlenség kezelés)
- Számlázás két mennyiségi egységben
- Számlarögzítés bármilyen mennyiségi egységen
- Szabadon használható mennyiségi egységek
- Az egységes nyilvántartást mennyiségi egység konverzióval valósítja meg a rendszer
Kimenő számlakészítési lehetőség a törvény által meghatározottak szerint. Közvetlen kapcsolat a pénzügyi rendszerrel
- Partner adatok nyilvántartása
- Devizakezelés
- Tetszőleges devizanem
- Árfolyamok nyilvántartása
- Szolgáltatási, termékértékesítési számlák készítése
- Fordított áfa számlázás
- Számlakészítés
- Proforma számlázási lehetőség
- Előleg számla készítési lehetőség
- E-Számla lehetőség
- Belföldi számla
- Belföldi deviza számla
- Export számla
- Előleg számla figyelés
- Lejárt számlák esetén figyelmeztetés
- Proforma számlákból importálás
- Fordított áfa
- Stornó, Javító, jóváíró számla
- Számla történet megtekintési lehetőség
- Környezetvédelmi termékdíj kezelés
- Népegészségügyi adó kezelés
- Könyvelési időszak, Áfa időszak elkülönítési lehetőség
- Időszak zárolási lehetőség, globálisan vagy felhasználóhoz kötve
- Bizonylattípus tetszőleges – több karakteres – kialakítás
- Borítékos, kétoldalas számlanyomtatási lehetőség
- Csatlakozás az ÁFA analitikához
- Kontírozási utasítás kialakításának lehetősége
- Egyszerűsíti a könyvelést – a sablon alapján automatikusan könyveli a tételt
- Egyszerűsíti a több tételes könyveléseket pl.: telefon számla megbontása automatikus
- Integrálva a készlet analitikával
- Anyag, áru, termék eladás, vásárlás automatikus könyvelési lehetősége a számla felvitelkor
- Számlarögzítés közbeni likvidálási lehetőség a készlet analitikával
- Információ eladásokról számlánként, termékenként, ügyfelenként
- Számlázás két mennyiségi egységben
- Termékhez, partnerhez köthető ártörzs kialakítási lehetőség
- Csomagolási normák kezelése
- Számlázás bármilyen mennyiségi egységen
- Szabadon használható mennyiségi egységek
- Az egységes nyilvántartást mennyiségi egység konverzióval valósítja meg a rendszer
- Vonalkód kezelés
- Több fajta beépíttet nyomtatvány, egyéni átalakítási lehetőséggel – bővítési lehetőséggel
Segítségével a számlát már a beérkezéskor nyilvántartásba vesszük. Nyilvántartásba vétel után a számla ügyviteli rend szerint elkezdheti útját a vállalaton belül, pl.: érvényesítés. A nyilvántartásba vétellel egyidejűleg elektronikusan is elindulhat az útja a megfelelő emberek felé.
- Partner adatok nyilvántartása
- Számlanyilvántartásba vétele két módon történhet
- Csak a főbb adatokkal
- Tételekkel, kontírozás nélkül
- Folyószámlában automatikusan megjelenik, függőben jelzéssel
- Folyószámla lekérése a függő számlákkal, vagy függő számla nélkül
- Kontírozatlan (függő számlák) lekérése
- Kézi kontírozás vagy kontírozás sablon segítségével
- A rendszer elektronikus üzenetet küld a TMS modul segítségével számla feldolgozásában érintett felhasználóknak
- Számlarögzítésnél figyeli a rendszer a függő számlákat.
- A függő számla útja lekövethető a számla kontírozásáig
Segítségével kezelhetjük a pénztári nyilvántartásunkat. Elkészíti a kiadási bevételi pénztárbizonylatokat, Pénztárjelentőt. Folyamatosan láthatjuk a pénztár egyenlegünket.
- Pénztári kiadások, bevételek kezelése
- Pénztári bizonylat nyomtatás
- Pénztári egyenleg követése
- Pénztárjelentő (Napi,dekád, időszaki)
- Pénzkészlet, címletjegyzék
- Több pénztár
- Több pénztáros
- Deviza pénztár
- Tetszőleges devizanem
- Árfolyamok nyilvántartása
- Partnerek nyilvántartása
- Áfa kezelés
- Főpénztári összesítő
- Munkaszám, szervezet, eseménykód kezelési lehetőség
- Pénztári bizonylat szerkesztési lehetőség
- Automatikus kerekítés
- Pénztárátlag, adó kezelés
- Bizonylattípus tetszőleges – több karakteres – kialakítás
- Dekádok kezelése
- Partner folyószámla kezelés
- Kapcsolat a pénzügyi rendszerrel
- Kontírozott bevitel esetén
- A tétel egyből könyvelésre kerül a szintetikus könyvelési rendszerben
- Kontírozatlan bevitel esetén
- Kontírozási utasítás (Sablon) segítségével automatikus kontírozás
- Kézi kontírozási lehetőség
- Kontírozatlan tételek megjelenítése
Banki forgalom és a könyvelési rendszer gyors, összetett kezelését segíti a modul. Segítségével utalási csoportokat készíthetünk a folyószámla segítségével, illetve a payord formátumú banki kivonatok gépi könyvelését valósíthatjuk meg, így jelentősen felgyorsítva a munkánkat. A modul kapcsolatot tart Electra rendszerrel, illetve olyan internetes banki programokkal, amelyek tudnak import állományt kezelni, illetve export állományt készíteni.
- Átutalás csomagkészítés
- Forint, Deviza kezelés
- Több bankszámla egyidejű kezelése
- Partnerek bankszámláinak nyilvántartása
- Kontírozási utasítás
A modul a pénzügyi adatok alapján (rendezetlen folyószámla) elkészíti az utalási csomagot. A csomag tartalmát szűrők segítségével (de akár egyesével) módosíthatjuk. Az így elkészített csomagot egyéb tételekkel bővíthetjük, majd a modul elküldi a banki programnak az utalás végrehajtásához.
A modul képes a banki rendszerből lekérhető kivonat file adatainak feldolgozására. A tételeket kontírozza, és lekönyveli a pénzügyi, illetve számviteli rendszerben. Így a modul gyakorlatilag megszünteti a bank könyvelését.
A készletnyilvántartás feladata nyomon követni cégünk készleteinek alakulását pillanatról pillanatra. Ez a modul képes raktáraink készletét figyelni, és arról információt nyújtani. Itt végezhetjük el mindazokat a műveleteket, amelyek raktárkészletünk változásával kapcsolatosak, mint például vásárlások, eladások, termelések, raktárközi mozgások, készletek raktárra vétele, készletek kiszállítása vevőhöz stb.
A modul korlátlan számú raktár kezelésére nyújt lehetőséget. A készleteinket ezekben a raktárakban tárolhatjuk. Lehetőség van idegen készlet tárolására, illetve bizományba adott készlet nyilvántartására.
A mindenkori aktuális készlet mennyiségét és értékét le tudjuk kérdezni azokról a raktárakról, amelyekben kihelyezett terminálokon keresztül az adatbevitel folyamatos.
A termelésben működő rendszerekből összegyűjtött adatok alapján az utókalkulációhoz ad segítséget, amelyben adatot szolgáltat a termékek előállításához felhasznált alapanyagok, göngyölegek, segédanyagok mennyiségéről, értékéről.
Segítséget nyújt a leltár adatok feldolgozásához a könyv szerinti készlet mennyiségének és értékének kimutatásával. Feldolgozza a leltárt, kimutatja a leltár eltéréseket.
- Anyagok nyilvántartása
- Alapanyagok
- Segédanyagok
- Göngyölegek
- Alkatrészek
- Fogyóeszközök
- Munkaruhák
- Védőruhák
- Késztermékek
- Állatállomány
- Tenyészállat
- Áru
- Egyéb anyagok
- Anyagok bevételezése, kiadása
- Egyedileg kialakítható mozgás nemek
- Vásárlás
- Hozam, gyártás
- Eladás, Visszáru
- Raktári átadás – átvétel
- Leltár hiány , többlet
- Eladás
- Stb.
- Bizonylatolás
- Folyamatos készletfigyelés
- Egyedileg kialakítható mozgás nemek
- Érték nyilvántartás
- Elszámoló áran
- Súlyozott átlagáron
- Fifo
- Kettős mennyiségi egység
- Növendék állat nyilvántartás db, kg
- Korosbítás
- súlygyarapodás
- Készletezés helye
- Tetszőleges raktárszám
- Személyenkénti, munkahelyenkénti nyilvántartás
- Fogyóeszközök
- Védőruhák
- Munkaruhák
- Kihordási idő kezelés
- Idegen készlet
- Bizományosi készlet
- Receptura
- Receptura, anyagnorma kialakítás
- Gyártás automatikus normával
- Kihozatal mutatók
- Egyedi azonosítási lehetőség
- Kapcsolat a számlázással
- Rögzítés közbeni likvidálás
- Likvidálási ista
- Tételek átemelése a számlázásból
- Tételek átadása a számlázásnak
- Anyaggazda
- Utalványozó
- Szervezet, munkaszám, eseménykód
- Folyamatos használat
- Zárási időszak alatt a is folyamatosan műdödik a raktári funkció
- Bizonylattömbök kezelése
- Minimális, Optimális, Maximális készlet
- Bizonylatolás
- Bizonylatnyomtatás lehetőség
- Szállítólevél nyomtatási lehetőség
- Számla nyomtatási lehetőség
- Szerkeszthető nyomtatványok
- Logók megjelenítése
- Többnyelvű bizonylatok
- Vonalkódos termékrögzítés
- Vonalkód azonosítás
- Vonalkód generálás
- Vonalkód – Gyári szám kezelés
- Adatgyűjtő
- Készlet mozgatások
- Leltározás
- Adatgyűjtő
- Beszállítók, vevők kezelése
- Devizakezelés
- Árfolyam kezelés
- Információszolgáltatás
- Anyagforgalmi karton vezetése
- Elfekvő készlet kimutatás
- Vevői értékesítések
- Szállítói beszállítások
- Raktármozgások kimutatása
- Munkahelyi mozgások kimutatása
- Raktári, munkahelyi készletek kimutatása
- Készlettörténet
- Leltár
- Leltárfelvételi ív
- Fordulónapos leltározási lehetőség
- Hiány- többlet kimutatás
- Csoportos leltározási lehetőség
- Személyi leltár
- Munkahelyi leltár
- Adatgyűjtős leltározás
- Átárazási lehetőség
- Árkülönbözeti felosztás
- Csomagolási egységek kezelése
- Kontírozási utasítások, sablonok kezelése
- Automatikus kontírozási lehetőség
A készletnyilvántartó program online kapcsolat révén nyilvántartja a pénztárgép által kiállított nyugtákat, és kezeli a raktárkészlet mozgásait.
A programban tárolt pénztárgépes forgalom alapján a kereskedelem átlátható, a termékek mozgása nyomon követhető. Az eltárolt adatok számtalan módon lekérdezhetőek, szűrhetőek pl.: kassza forgalomra (több kassza esetén), eladó forgalomra (több eladó esetén), termékre, termékcsoportra, időszakra, vevőre stb. Az így kapott adatok folyamatos információt adnak az alkalmazottak munkájáról, az üzlet forgalmáról, továbbá lehetőséget biztosítanak komplex és részletes elemzések, kimutatások készítésére.
- On-line kapcsolat a készlet analitikával
- On-line kapcsolat a széámlázással
- Számla automatikus elkészítése nyugtaszám megadásával
- A számla a pénztárgép adatai alapján készül el
- Nyugta automatikus elkészítése a számla elkészítése után
- A nyugta a számla elkészítése alapján készül
- A számítógép kezdeményezi, és vezérli a pénztárgépet
- Készletnyilvántartás
- Pénzkészlet nyilvántartás
- Több pénztárgép
- Több pénztáros
- Sam4s 650-es pénztárgép
- Vevő azonosítás
- Vonalkódos
- Mérleg adatok kezelése
- Egyedi, programozott ár kezelés
- Gyári szám kezelés
- Tartozékok, göngyölegek kezelése
- Kapcsolódó termékek kezelése
Az Klétus termékcsalád fejlesztésekor elsődleges szempont volt, hogy minden felhasználó saját igényei szerint átalakíthassa a megvásárolt modulok működését. Túl azon, hogy az egyes programok ellátják alapvető feladataikat, nagyfokú önállóságot biztosítanak a felhasználók számára. Így lehetőség nyílik arra, hogy a lehetőlegsokoldalúbban támogassa a felhasználók napi tevékenységén túl mindazokat a kimutatások elkészítését, amely valamely időszak összevont adataiból készülnek. Ilyenek a cégek gazdaságossági számításához szükséges statisztikai kimutatások,grafikonok készítésének a segítése a meglévő lekönyvelt adatokból adott időszakokra.
Az Excel integrációs modul segítségével lehetővé válik, hogy a vezetőség részére mindig naprakész, tetszőleges időszakra, időpontra és tetszőleges bontásban jelentéseket készíthessünk. Jelentős munkát takaríthatunk meg az által, hogy nem kell a jelentések elkészítése miatt a könyvelt adatokat kézzel újra felvinnünk különböző táblázat kezelő rendszerekben, hanem a táblázat közvetlenül a rendszerből veszik ki az információkat.
A rendszer használatához Excel táblázatkezelő szükséges.
A modul beépülve az Excel táblába segíti a munkánkat. Telepítés után kiterjeszti az Excel függvénykészletét. Az új függvénykészlet segítségével tág lehetőségünk nyílik a táblázatnak az elkészítésében. A cellákban megadhatjuk, hogy milyen adatot szeretnénk a rendszerből bekérni. Ezek után a kért adat megjelenik, és egy frissítés gombbal bármikor frissíthetjük az aktuális, vagy időszak szerinti adatokkal a táblázatunkat.
A rendszer feladata a tárgyi eszközök, immateriális javak, befejezetlen beruházások nyilvántartása. Csoportos és egyedi nyilvántartást tud megvalósítani. A tárgyi eszközök tartozékainak tételes nyilvántartását végzi mennyiségben és értékben. Vezeti a eszköz analitikai kartont. Leltárt vezet a tárgyi eszközökről (személyenként, munkahelyenként, telephelyenként).
- Beruházás folyamatának nyilvántartása
- Aktivált eszközök nyilvántartása
- Beruházott eszközök nyilvántartása
- Tenyészállatok nyilvántartása
- Eszköz egyedi adatok nyilvántartása
- Épüet adatok
- Gépek adatai
- Telek adatok
- Csoportos nyilvántartási lehetőség
- Mennyiség kezelés
- Tartozékok nyilvántartása
- Kis értékű nyilvántartás
- Nyilvántartás
- Telephelyenként
- Munkahelyenként
- Személyenként
- Értékcsökkenési elszámolás
- Lineáris
- Fix
- Fix lineáris
- Degresszív
- Adószerinti, számvitel szerinti elszámolás
- Maradványérték kezelés
- Értékhelyesbítés
- Terven felüli écs
- Leaktiválás, ráaktiválás
- Tetszőleges mozgáskódok
- Időszakokra történő elkülönítés
- Értékcsökkenés tervezés
- Értékcsökkenés elszámolás automatikusan napra potosan
- Kivezetés. Értékesítés, selejtezés kezelés
- Információk
- Aktivált eszközök
- Nem aktivált eszközök
- Eszközkarton vezetés
- Eszközök kimutatása
- Egyenlegközlők
- Mozgás nemenkénti kimutatás
- Naplóforgalmi
- Beruházás kimutatás
- Földkönyv nyilvántarás
- Leltározás
- Leltárfelvételi ív készítés
- Leltáradatok feldolgozása
- Hiány – többlet kimutatás
- Bizonylatok
- Állományba vételi bizonylatok
- Üzembe helyezési bizonylatok
Bér modul:
A társaságban dolgozó emberek munkaügyi adatainak nyilvántartását végzi. A dolgozók kezébe havi munkalapot ad, amelyről tájékozódhat a végzett munkákról, saját teljesítményéről és az elért béréről. A rendszer információt szolgáltat és elkészíti szükséges munkaügyi statisztikákat.
Elvégzi az órabéresek, havi béresek, teljesítménybéresek, pótlékok számfejtését. Törvény szerinti SZJA előleget, és járulékokat levonja, és nyilvántartásba veszi. Nyilvántartja a különféle letiltásokat és számfejtésnél automatikusan elvégzi a levonásokat.
Elkészíti a bérfizetésekkel kapcsolatos listákat / kifizetési jegyzék, személyi kiértesítő, címletező / munkahelyenként, ha szükséges.
Termék szinten adatot szolgáltat a bérterhekről és a közterhekről az utó-kalkulációnak.
- Személyi nyilvántartások
- Személyi alapadatok
- Bérügyi adatok
- Munkaügyi adatok
- Jogviszonyok nyilvántartása
- Munkarendek kezelése
- Többes jogviszony
- Gyerekek nyilvántartása
- Huzamos távollét kezelés
- Bérszámfejtés
- Havi díjasok bérszámfejtése
- Óradíjasok bérszámfejtése
- Teljesítménybéresek bérszámfejtése
- Kategória béresek bérszámfejtése
- Rendszeres járandóságok számfejtése /havi fixbér, családi pótlék…/
- Pótlékok számfejtése
- Különadózó jövedelmek
- Jövedelem változás kezelése
- Hóközi kifizetések
- Kilépők számfejtése
- Cafetéria számfejtése
- Adóelszámolás
- Nyilatkozatok nyomtatása
- Paragrafus szerinti adóelőleg vonási lehetőség
- Halmozott adóelőleg vonási lehetőség
- Adóalap kedvezmények kezelése
- Adókedvezmények kezelése
- Hozott jövedelmek kezelése
- EKHO-s jövedelmek
- Költségnyilatkozatok
- Levonások
- Szakszervezeti tagdíjvonás
- Meghatározott összegű, százalékos levonások kezelése
- fizetési előleg
- letiltások, biztosítások, gyerektartás
- Egyéb levonások
- Törvényi sorrend kezelés
- Munkavállalót terhelő járulékok számítása levonása
- Munkaadót terhelő járulékok számfejtése
- Szociális hozzájárulás
- Szakképzési járulék
- Kedvezményes foglalkoztatás kezelés
- Start, Karrier híd, Nettó bérmegőrzési, Részmunkaidős, Közfoglalkoztatás, Álláskereső, Rehab
- Adatszolgáltatás
- Adatszolgáltatás NAV felé
- Adatszolgáltatás KSH felé
- Adatszolgáltatás PSZAF felé
- Adatszolgáltatás OEP felé
- Nyomtatványok
- Bérkarton
- Kilépés nyomtatványai
- Bérösszesítők
- Kifizetési adatok
- Fizetési jegyzék
- Aláíró jegyzék
- Átutalások listája
- Átvételi lista
- Letiltási lista
- Személyi értesítő
- Nyugdíjpénztárak
- Önkéntes nyugdíjpénztár kezelés
- Magán-nyugdíjpénztár kezelés
- Tagdíjlisták
- Befizetések kezelése
- Egyszerűsített foglalkoztatás
- Szabadságok nyilvántartása
- Alapszabadság
- Gyerekszabadság
- Előző évről áthozott szabadság
- Betegszabadság
- Szabadság túllépésének kezelése
- Személyügyi nyilvántartás
- Jelenléti adatok
- Jelenléti ív
- Szabadág lista
- Munkaszerződések
- Béremelési értesítő
- Kifizetések csoportos átutalási lehetősége
- Több kifizetőhelyek kezelése
- Éves elszámolás
- Nyilatkozatok (NY29,NY30)
- Adatközlés (M30)
A kontrolling modul nagymértékben hozzájárul a vállalat eredményes működéséhez. A hatékonyabb erőforrás-kihasználás nagyobb termelési kapacitást, vagy egységköltség-csökkenést eredményez.
- Tény adatok elemzése
- Eredmény kimutatások
- Mérleg er3edmények
- Munkaszámos statisztikák
- Szervezetes statisztikák
- Eseménykódos elemzés
- Termelési adatok
- Eszköz állomány
- Pénzforgalmi szemléletű adatok elemzése (lsd pénzforgalmi modul)
- Cash-flow (lsd cash flow modul)
- Tervadatok felvitele
- Munkaszám, szervezet terv adatainak felvitele
- Munkaszám, szervezet analízis, (csoportosítási lehetőséggel)
- Földkönyv
- Terv, tény, bázis adatok összehasonlító táblázatok
- Pénzforgalom tervezés a függő számlák segítségével
- Előkalkulációs lehetőségek
- Utókalkulációs lehetőségek
Excel Add-In bővítmény:
Az Klétus termékcsalád fejlesztésekor elsődleges szempont volt, hogy minden felhasználó saját igényei szerint átalakíthassa a megvásárolt modulok működését. Túl azon, hogy az egyes programok ellátják alapvető feladataikat, nagyfokú önállóságot biztosítanak a felhasználók számára. Így lehetőség nyílik arra, hogy a lehető legsokoldalúbban támogassa a felhasználók napi tevékenységén túl mindazokat a kimutatások elkészítését, amely valamely időszak összevont adataiból készülnek. Ilyenek a cégek gazdaságossági számításához szükséges statisztikai kimutatások, grafikonok készítésének a segítése a meglévő lekönyvelt adatokból adott időszakokra.
Az Excel Ad-in bővítmény segítségével lehetővé válik, hogy a vezetőség részére mindig naprakész, tetszőleges időszakra, időpontra és tetszőleges bontásban jelentéseket készíthessünk. Jelentős munkát takaríthatunk meg az által, hogy nem kell a jelentések elkészítése miatt a könyvelt adatokat kézzel újra felvinnünk különböző táblázat kezelő rendszerekben, hanem a táblázat közvetlenül a rendszerből veszik ki az információkat.
A rendszer használatához Excel táblázatkezelő szükséges.
A modul beépülve az Excel táblába segíti a munkánkat. Telepítés után kiterjeszti az Excel függvénykészletét. Az új függvénykészlet segítségével tág lehetőségünk nyílik a táblázatnak az elkészítésében. A cellákban megadhatjuk, hogy milyen adatot szeretnénk a rendszerből bekérni. Ezek után a kért adat megjelenik, és egy frissítés gombbal bármikor frissíthetjük az aktuális, vagy időszak szerinti adatokkal a táblázatunkat.
A bővítmény segítségével bármelyik modulból (könyvelés, készlet, bér …), tudunk kinyerni adatokat, akár több éves adtok, vagy cégcsoportoknál több cég adatainak összevetésével.